2014. január 11., szombat

Bevezető


Elizabeth Moon vagyok, 19 éves. Egy kis faluban élek a legjobb barátnőmmel Serena McCarty-val. Egyik legnagyobb álmunk, hogy egyszer találkozzunk a Big Time Rush-sal. Mivel Európa szívében lakunk Magyarországon, és ide nagyon ritkán járnak amerikai hírességek, ezért csak reménykedni tudunk. Arra is gondoltunk, hogy ha valamelyik közeli országba mennének összespóroljuk a jegyre a pénzt, és elmegyünk. De míg nem következik be, addig is a neten követjük Őket. 
Egy reggel az ablakból néztem az elhaladó vonatott, és gondolkodtam. Mikor elment eljöttem az ablakból, ránéztem a szobám falára, és arra gondoltam milyen lenne ha most a fiúk nem poszterekről néznének rám. Ránéztem a laptopomra, láttam, hogy Serena rámírt.
~ szia. mizu? (:
~ sziaa semmise ott? :) 
~ semmi :))
~ gondolkodtam.....:)
~ min ? :) 
~ azon hogy olyan rég beszéltem már Logannal...:// tudom hogy nagyon elfoglalt de akkor is..://
~ ne aggódj ha fent lesz tuti rád ír...:) 

1 megjegyzés: