2014. január 25., szombat

Második rész



James megfogott. A pólója kólás lett. 
- Jajj ne haragudj..- álltam fel - 
- Semmi baj. - mosolygott - 
- Akkor legalább annyit hagy segítsek hogy kiszedjük a pólódból a foltot..- mondtam - 
- Rendben..- kiment a konyhából - 
Bevittem a tálcát a szobámba, és gyorsan visszasiettem a konyhába. James ott állt félmeztelenül előttem. A barna bőre és a kocka hasa engem nézett. Pár percig csak azt néztem, mikor Serena jelent meg a hátam mögött. 
- Bocsi ha megzavartam valamit, csak jöttem még rágcsáért. - mutatta a tálat- 
Egy kicsit zavarba volt, ahogy én is. Gyorsan bement a kamrába, levette a polcról a kekszet, beleöntötte a tálba, és kisietett a konyhából. Végig nézetem Serenát, mi a reakciója, mikor kilép az ajtón. A sejtésem beigazolódott. Röhögött rajtam, de ez se tudta elterelni a figyelmemet. Visszatértem a valóságba, és bevittük a fürdőbe a pólót. Megengedtem a csapot. A víz jó meleg volt. James odajött a hátamhoz, és a kezét a csap alá tartotta. Éreztem a keze melegét. A mosdókagyló megtelt vízzel. Elkértem Jamestől a pólót. Beletettem a vízbe. 
- Ideadnád a habfürdőt ?- kérdeztem miközben a szemébe néztem - 
- Persze. - levett egyet a polcról - 
Ráöntöttem a foltra. Mire kimostam, James nem volt a fürdőbe. Kicsavartam, leengedtem a vizet, és rátettem a radiátorra. Visszamentem a szobába. Kendall és Logan a laptopomon twitteltek, Carlos és Serena az ágyamon nézték a TV-t, James meg itt is volt, ott is volt. Ahogy meglátott odajött hozzám. 
- Eli nem megyünk át a másik szobába? Itt olyan unalmas. - vetette fel az ötletet - 
- Felőlem menjünk.
Átmentünk a másik szobába. Elvettem a plüssöket a kanapéról, és leültünk. James lábára tettem az enyémet. 
- Na eddig hogy tetszik az itt lét. - törtem meg a csendet - 
- Nagyon kellemes. Nyugodt. Jó ilyen helyen élni, hol senki nem zavar. - mosolygott - 
- Hidd el nem mindig jó. - forgattam a szemem - Főleg mikor a nénik rákezdik. Akkor aztán a legnyugodtabb hely.- röhögtem - 
- Szívesen élnék itt. Ezektől eltekintve. Főleg hogy ilyen csinos lányok élnek itt. - nézett bele a szemebe - 
- Serenára gondolsz? Ő tényleg szép. - mosolyogtam - 
- Én nem rá gondoltam. 
- Pedig más lányt még nem láttál. - értetlenkedtem, de közben reménykedtem - 
- Pedig itt ül előttem egy. - fogta meg a kezem - 
Ahogy megfogta a kezem elkapott a hév, és megcsókoltam. 


















Az arcom rákvörös lett. Ő meg csak mosolygott. Végig azokba a gyönyörű szemibe néztem. Közelebhajolt, és újra megcsókolt. Éreztem hogy a lábam elengedi az övét, és a keze hozzámér. Nagyon nevetés, ujjongás hallatszott a másik szobából. Nem zártuk be az ajtót,  és a többiek mindent láttak. Serena rögtön kiugrott Los fogsága alól, és átszaladt. Felálltam. Úgy ölelt mint akit meg akarnak ölni. James megfogta a derekam, és úgy vezetett át a másik szobába. A mosoly az arcomra fagyott. Mikor beértünk a szobába megláttam Logant..............

1 megjegyzés: