2014. március 20., csütörtök

Negyedik rész




Utánam akart kapni, de nem sikerült. Bevertem a csempébe a fejem. Úgy tetettem, mintha sírnák. 
- Eli ne haragudj...- jött oda Kenny sírva - 
- Nagyon fáj...Kenny miért csináltad ezt ?!! - mondtam sírva, de annyira vicces volt hogy elröhögtem magam - 
- Nem is fáj sehol...!! Becsaptál..!! - fordult meg, mint aki megsértődött - 
- Tudom hogy semmi bajod..!! 
Felálltam, odamentem hozzá. Hozzásimultam, dörgölőztem hozzá. Bújtam a nyaka alá..A végén beadta a derekát. Megfordult, és megölelt. Megszorított, én meg beleugrottam az ölébe. Beleharaptam a nyakába. Lett rajta egy nagy lila folt. Leugrottam az öléből, és bementem a szobámba. Valami lehangolt. Lefeküdtem az ágyra, és elaludtam....

*Serena szemszöge*
Carlossal eldöntöttük, hogy felmegyünk sétálni a faluba. A nap sütött, a szél lágyan fúj. Los felvett egy farmert, és egy atlétát. Én is szintén egy farmert és egy toppot hozzá illó csizmával. 
Kiléptünk a kapun, és kézen fogva sétáltunk. Kiértünk az utcából. Jó idő volt. A fejemben kavarogtam az érzések. Los miatt. Álmomban le gondoltam volt, hogy idejön, és a barátnője leszek. Mintha álmodnék.....Hisz ez a valóság. A gondolataim azon jártak, hogy mi fog történni ezután. Mi lesz ha koncertezni mennek?!  Vagy turnéjuk lesz?! És mi van ha elmennek, és nem jönnek vissza?! Sajnos csak ezekre tudtam gondolni. Hirtelen ránéztem Los-ra. A sok rossz gondoltam eltűnt, és egyszer csak rózsaszín köd lett előttem. Szerelmes vagyok..Nagyon...Felértünk a suliba. Leültünk egy padra. Átkarolt. Ráhajtottam a fejemet a vállára, és megpuszilta a homlokom. 
- Milyen a környék ? - törtem meg a csendet - 
- Kellemes. Csöndes. Szeretnék itt élni. - mosolygott - 
- Mi lesz?! Maradtok, vagy mentek vissza. - néztem rá aggódó szemmel - 
- Azt hiszem maradunk. Hisz nincs turnénk, se forgatás, se semmi. 
- Ennek nagyon örülök. - csókoltam meg - 
- Szeretlek. 
- Én is. 


*Kendall szemszöge*
Unalmasan telt a délelőttöm. Üldögéltem a medencében, tévét néztem, laptopoztam. A többiek sehol. Eldöntöttem, hogy elmegyek sétálni. A vasúton át volt egy utca. Nekem onnantól a világ vége, ezért arra mentem. Nem is sejtettem, hogy erre is vannak házak. És milyen szépek. Hirtelen melegség töltötte el a testem. Éppen a legmélyebb gondolatimban kotorásztam, mikor megbotlottam egy lányban. Szőke haja csak úgy csillogott a napfényben. Gyönyörű szemei az enyémbe néztek. 
- Jajj ne haragudj. - mondtam - 
- Semmi baj..- mosolygott - A nevem Flora Crawford.
- Az enyém Kendall Schmidt. - ráztam meg a kezét - 
- Igen tudom, hogy ki vagy...- vette fel a szemüvegét - Hogy-hogy itt vagy?! Vagy inkább vagytok?! 
- Hát az egész úgy kezdődött, hogy Logan és Eli beszélgetni kezdtek facebook-on. Logan egyszer csak úgy döntött, hogy eljön hozzá. Mivel Carlos is nagyon belehabarodott Serenába, így minket is magukkal rángattak. Logan egy kicsit benézte, mivel Eli James-szal jött össze. Carlos Serenával van. Szóval most így vagyunk. 
- Azta. Neked van valakid? -
- Eddig még nincsen. De szeretnék. Hisz itt olyan szép lányok vannak. - mosolyogtam - 
- Ohh...értem. Hisz a magyar lányok a legszebbek ez köztudott. - pózba vágta magát - 
- Meg viccesek is. - röhögtem - 
- Szeretnéd megismeri ezt a környéket? 
- Hogyne....és ki lenne az idegenvezetőm?! 
- Itt áll előtted...- villantotta ki a fogát - 
Belekarolt a kezembe, és vezetett. 


2 megjegyzés: