2014. március 21., péntek

Ötödik rész



*Logan szemszöge*
Magányos voltam. Sétáltam a határba, és egyszer csak megütött az a gondolat, hogy mi lesz ha nekem nem lesz senkim?! Akkor feleslegesen jöttem ide?! Azt hittem, hogy minden jól fog alakulni, ha idejövök, hogy együtt leszünk. Sajnos nem. A szél elkezdett erősen fújni, mintha megérezte volna a bánatom. Kerestem egy szélvédett helyet. Bebújtam egy fa alá. Próbáltam hívni valakit, de nem volt térerő. Eltévedtem a nagy semmiben. Nem tudtam merre kell visszamenni. Az eső is elkezdett esni. Most minden összejött. Féltem. Mi fog történni velem?! Itt fogok meghalni?! Behunytam a szemem, és vártam. Vártam egy csodát. Szerencsére a fa védelmet nyújtott a szél ellen, viszont az eső ellen nem. A ruhám tiszta víz volt. Fáztam, vert a hideg. Hirtelen egy lány jelent meg előttem.
- Gyere gyorsan. - mondtam a lány és felemelt -
- Ki vagy te ?! - nyögtem ki nagy nehezen -
- Az most nem fontos. Itt van nem messze a házunk. Elviszlek oda.
- Merre va.....- ahogy ezt kiakartam mondani összeestem -

Pár perc múlva egy ágyon feküdtem betakarózva. A fejem egy törölköző volt. A lány ott ült mellettem. Fel akartam ülni, de annyira gyenge voltam, hogy visszaestem.
- Maradj az ágyban..- mosolygott kedvesen - Magas lázad van...Miért mentél ki a határba, mikor viharfelhők voltak az égen?
- Én..én...én...csak sétálgattam...Viharfelhők?! Nem vagyok én meteorológus, hogy megmondjam melyik az és melyik nem...- mosolyogtam vissza -
- Látszik, hogy városi vagy...- röhögött - Mi egyből tudjuk milyen idő lesz a felhőkből.
- Most már megtudhatom, hogy ki vagy?!
- Persze...A nevem Jade Schmidt.
- Schmidt?! - lepődtem meg - Mint Kendall???
- Igen...- mosolygott - De nem hiszem, hogy van valami rokoni kapcsolat köztünk.
- Már azt hittem, hogy Kendall eltitkolt húga vagy nővére vagy. - könnyebbültem meg - Tudom nem illik ilyet kérdezni egy lánytól, de hány éves vagy?
- 21...És mi van, hogyha lenne?!
- Hát..az egy kicsit ciki lenne...
- Mert ?!
- Tök csinos lány vagy...És az egy kicsit fura lenne, hogy ha...
- Hogy ha..?! - csillant fel a szeme -
- Ha járnék veled....- mosolyogtam -
A szemünk megtalálta a közös pontot. A szeme csillogott a vágytól, hogy megcsókoljam. A levegő szikrázott körülöttünk. Felültem, megfogtam a fejét és magamhoz húztam. Hozzátettem a homlokomat az övéhez, és....
Az ágyra dőltünk mind a ketten. Felé fordultam.  A haja fel volt fogva, még mielőtt meg nem csókoltam. Ez a csók volt mindennek a kezdete. 

Nem nagyon emlékszem az estére. Annyi ragadt meg bennem, hogy megcsókoltam, és most meg meztelenül fekszik mellettem. Fehér bőre csak úgy ragyogott, ahogy a nap rásütött. Megnéztem a telefonom. 8 nem fogadott hívás Eli-től, és 4 üzenet a srácoktól és Serenától. Az üzeneteket fáradtan megnéztem. 

"Logan merre vagy?! Nagy vihar van..!! Azt mondtad, hogy mész a határba....Merre vagy haver??" - Carlos
"Haver hova tűntél?? Már lassan 23:00 és te sehol...!! Jelezz!!"-James
"Merre mentél el Logan?! Remélem jól vagy..!! Kérlek jelezz..!!"-Serena
"Haver hova a picsába mentél???? Aggódunk érted...!!!"-Kendall

Magamhoz tértem...Nem jeleztem senkinek, hogy itt vagyok. Felkeltettem Jade-et.
- Jade....Jade...Szívem kelj fel...- ráztam fel -
- Mi az?! Mi történt?! 
- Elfejeltettem szólni a többieknek...
- Gyorsan öltözz elkísérlek...
Megkerestem a ruháimat. Szanaszét voltak a szobában. Jade kocsijába beültünk , és elhajtottunk az utcába. Csörgettem a többieket. Senki nem vette fel. Beértünk az utcába. Beszaladtam a házba. Mindenki Eli szobájába ült. 
- Hali emberek...- rohantam be a szobába -
- LOGAN...!!! - kiabálta egyszerre mindenki - 
- Jól vagy?! - jött oda Eli és ölelt meg - 
- Persze jól vagyok...- mosolyogtam - 
- Itt milyen nehéz megfordulni. - jött be Jade - 
- Jade ?! - nézett rá Kendall - 
- Szia...- villantotta a fogát - 
- Szval ismeritek egymást ?! - kérdeztem - 
- Persze...- mosolygott Kendall - Hisz Ő a kishúgom...
- MI??? - tátva maradt a szám - 
Sejtettem, hogy ebből baj lesz. Beleszerettem Kendall húgába, és le is feküdtem vele. Magamhoz húztam Jade-et. Átkaroltam a derekát. Adtam egy puszit a homlokára. Kendall nézett rám, mint aki meg akar ölni. A szívem hevesen kezdett verni. A lélegzésem is egyszer gyorsabb lett. Nem tudtam mit kezdeni magammal. Le kellett ülnöm. Kértem egy pohár vizet. Most jutott el az agyamig, hogy Kendall kishúga az én barátnőm........

#ByTörpi :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése